maandag 20 januari 2014

YES! 
Mijn tweede boek ligt bij de drukker en hoop ik binnen een maand te kunnen aanbieden.
Ik ben reuze benieuwd naar het resultaat.
Met jullie wil ik alvast delen hoe het er uit ziet...
Zo ziet de cover er uit (voor en achterkant):


En nu ben ik meteen als een speer op mijn vrije dag verder gegaan met de grote versie van de wandborden.
Je krijgt een prachtig resultaat als je hiervoor een stoer grof garen gebruikt als MINI NOOODLE van scheepjeswol. Je hebt wel een paar kluwen nodig maar het resultaat is het waard om gezien te worden.
Deze foto is van de grote (30 cm) en de kleine (12 cm) versie:
 Nog even een aantal maanden hobby-en en dan kan ik hiervan een derde boekje uitbrengen....

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk! Toevallig kwam ik afg. week op je blog uit en ik vroeg mij al af of er patronen van te krijgen zouden zijn. Ik zal het in de gaten houden in de winkel!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat boekje "10 wensdieren haken" ziet er goed uit. Schattige diertjes om cadeau te doen. kan niet wachten tot het te koop is!

    BeantwoordenVerwijderen