vrijdag 17 oktober 2014

Na een maandje stilte wordt het weer tijd voor iets nieuws!
Ik heb deze tijd nodig gehad voor het uitwerken van het ontwerp voor mijn volgende boek:
Dikke dames en Heren

Het is erg belangrijk dat de vormen kloppen als je dit geloofwaardig wilt krijgen, dus het is tot nu toe mijn grootste uitdaging geweest ooit!

Ik ben dan ook heel benieuwd wat jullie er van vinden.
Ideetjes voor wat betreft poses of situaties om de dames te plaatsen zijn van harte welkom. 
Wie weet komt jou ideetje wel terug in mijn volgende boek!

Dit zijn de dames aan de koffie.
In het boek komt ook het ontwerp van de banken.





9 opmerkingen:

  1. Ik vind ze geweldig!

    groetjes
    Diana
    www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous and funny! Never seen anything like this before, I love it.
    Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, laat dat boek maar vlug klaar zijn !!!
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super wat zijn ze geweldig. Hoe verzin je het elke keer weer. Helemaal top.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastically hilarious!!
    Amazing crochet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig zijn ze! Ik heb al eens een Nana van Nikki de Saint Phalle gehaakt en deze wil ook beslist ook eens maken. Alleen de begintoer als neus/mond vind ik niet zo geweldig. Nu is het helemaal net een varkenssnoet . Ben benieuwd naar je boek. Hartelijke groeten, Beerta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er geweldig uit en ook grappig, die dikke dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk deze dames, ik vind dat een zwempak/bikini versie met strandlaken niet mag ontbreken in het boekje

    BeantwoordenVerwijderen