vrijdag 21 april 2017

Het volgende boek dat jullie van mij mogen verwachten is het eerste Woeffies haken boek.
In dit eerste boek komt de Jack Russell.
Ik ga zeker nog meer honden-rassen ontwerpen maar het is nog niet duidelijk of er per deel een ras in komt of dat ik ga bundelen.

In deze versie van de Jack zit in ieder geval een variatie aan toevoegingen als:
- voerbak met kluifjes
- hondenhok
- hondenmand met kussen
- koptelefoon
- spikes halsband
- bloemen met rugmandjes 
- hoge hoed
- bril
- verschillende dasjes


Smullen dus....













7 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee, ook dit wordt vast weer een topper! Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh mijn hemeltje. Ik heb al jaren en jaren Jack Russels. Dit boek MOET ik hebben !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Iam from Peru.. please could you sale us this pattern in pdf because is difficult ask a courier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Iam from Peru.. please could you sale us this pattern in pdf because is difficult ask a courier

    BeantwoordenVerwijderen